Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 december 2015

Winter Wonderland

Zo zachtjes aan gaan we richting de kerst maar het is totaal geen winterweer. Niet dat ik dat erg vind want ik hou totaal niet van kou en sneeuw.
Maar mijn kerst/winterkaarten wil ik er altijd heerlijk winters uit laten zien ;-)
Velen hebben de kerstkaarten al geschreven of zijn er aan bezig maar er zijn er ook die nog druk zijn met de kaarten te maken. 
Ik laat vandaag een winterse sneeuwbolkaart aan jullie zien. Het is tevens een inspiratie-idee voor de nog lopende wedstrijd met als thema: rendieren.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Snowglobe gebruikt.
Deze heb ik omgetekend op wit cardstock en uitgeknipt. Daarna het bolgedeelte nogmaals langs de buiten- en binnenrand omgetekend en uitgeknipt.
De buitenranden heb ik ingesmeerd met snowtex.


Op de achterste bol dessinpapier "Nordic Winter" (PK9128) geplakt en daarop een winters landschapje in 3d aangebracht.
De bomen (CR1287) en het hekje (CR1288) heb ik wat ingesmeerd met snowtex.
Daarvoor de herten (CR1289 en COL1330) in een laag snow paper (CA3104) gezet.
Achter de losse (open) bol heb ik mica geplakt en op de buitenrand foamtape en tussen de beide bollen wat Viva Eiskristall gedaan als schuldmateriaal. 


Op het onderste gedeelte een papiertje met de leuke boomstammen geplakt en een tekst (CR1347) gezet. Hierboven hangen de ijspegels (LR0392).


Aan de zijkant de mooie poinsettia (COL1393) van Eline met een diamond gem (JU0932) in de bloemenkern.


Bovenaan hangen de kerstbellen met hulst (CR1343) en op de strik weer een diamond gem (JU0932).
Langs de zijranden dwarrelen wat sneeuwvlokken (CR1335).

Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren tot mooie winterse kaarten!

Een fijne dag!



De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op het plaatje te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol      Viva Decor - Eiskristall - IJs/sneeuw     DecoArt - Snow Tex - 4oz    Marianne Design - Paperpad A5 - Nordic Winter (met glitters)    Marianne Design - Creatable - Snowy Icicles        
MD Craftables - Punch Die - Snowflakes     Marianne Design - Craftables - Christmas Bells       Marianne Design - Craftables - Winter Wonderland     Marianne Design - Collectables set - Eline`s Poinsettia

3 opmerkingen:

Frosien zei

Een prachtige sneeuwbol heel mooi afgewerkt, groetjes Frosien

Bea zei

Wat een prachtige sneeuwbol Tineke, supermooie creatie....

groetjes Bea.

Jenine zei

Echt prachtig Tineke!! Xx