Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 december 2015

Christmas Hugs!

Goedemorgen allemaal !!!

Het is een week met veel regen, dus hoogste tijd om even aan de hobby te gaan :)

Ik heb niet heel veel tijd om te knutselen, maar zo nu en dan moet ik toch even wat doen hoor.


Ik heb de geweldige kerstboom van Dutch Doobadoo gebruikt, hierbij het prachtige kerstpapier van Noor! Design.
Ik ben helemaal weg van die prachtige paarse kleur.


Het afdrukje is van Magnolia, ik heb haar ingekleurd met Sennelier.
Heerlijk om weer eens ontspannen aan de eettafel te zitten kleuren, gezellig als de tv aan staat en er mooie muziek door de kamer galmt :)

Ik heb haar uitgeknipt en geplakt op een rechthoekmal van Noor! Design.


Linksonder heb ik de kaarsjes van Noor! Design geplakt. Deze heb ik uit het prachtige glitterkarton van Joy! Crafts gestanst.


Rechtsboven heb ik weer de schitterende grote sneeuwvlok van Noor! Design gebruikt.
Dit is toch wel één van mijn favoriete stansen :)
De ronde tekststempel is eveneens van Noor! Design.


Onder het bloementoefje heb ik de hulstblaadjes van Noor! Design gebruikt.

    

Ook de sterrand mag natuurlijk niet ontbreken, deze heb ik in stukjes geknipt en aan de zijkant geplakt.


Vervolgens heb ik nog een ster uitgeknipt en boven in de top als piek op de kerstboom geplakt.
Nog even een plakparel erop en klaas is kees :)

Hier en daar heb ik weer wat witte Gesso aangebracht, een stukje verbandgaas gebruikt en een heel klein stukje ribbelkarton van Joy! Crafts.

De kerstboom blijft staan door de kaartenstandaard van Noor! Design, deze heb ik ook uit kraft karton gestanst.
Alle randen zijn bewerkt met een distresser.

Zo ... dit was het weer even voor vandaag hahaha, ik hoop dat ik jullie met de creatie weer een beetje heb kunnen inspireren :)
Bedankt voor je bezoekje, een heel fijn weekend toegewenst en tot de volgende keer !!!





Dutch Doobadoo - Shape Art - Christmas Tree   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel   Noor! Design - Winter Wishes - Circle Stars   Noor! Design - Blauwe mal - Frame   3 hoekjes   Noor! Design - Kaartenstandaard   Noor! Design - Vintage Flourishes - Hulstbladeren   Noor! Design - Vintage Flourishes - Holly   Joy! Crafts - Clearstamps Happy Holidays Dear Santa   Noor! Design - Paperbloc - 30 x 30 cm - Happy Holidays   Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml   Joy! Crafts - Papierset A4 - glitter witKraft cardstock - bruin - 30,5 x 30,5 cm - pak á 20vl   Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn   Sennelier - l`Aquarelle set 12 halve napjes + penseel





Geen opmerkingen: