Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 december 2015

Dec. 25th

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie. Voor de basis heb ik de nieuwe Dutch Doobadoo Swing Card Art Romance gebruikt. Echt een hele supergave mal vind ik.


  Ik ben begonnen door de mal op het witte cardstock te leggen en over te nemen. Deze knip of snijd je uit. Daarna heb ik de matgedeeltes overgenomen uit fluweelkarton. Want deze keer heb ik geen designpapier gebruikt, maar heb zelf op kleur gebracht met Pan Pastel.



Het fluweelkarton heb ik blauw gemaakt met 3 verschillende kleuren blauw. Ik ben begonnen door eerst Goosebumps op het papier te spuiten. Hoe dichter je met het flesje op het papier spuit, hoe groter de bubbels worden. Dit heb ik gedroogd met de heattool. Toen dit droog was heb ik het blauw gemaakt met eerst de lichtste kleur en daarna iets donkerder gemaakt met de andere 2 kleuren blauw. Daarna gefixeerd zodat het niet meer afgeeft.

De huisjes zijn mallen van Marianne Design. Ik weet helaas het nummer niet meer.

Boven de huisjes heb ik een stempel van Noor! Design gestempeld met versamark. Daarna crèmekleurige embossingpoeder erover gestrooid en verhit met de heattool.

De pareltjes heb ik gemaakt met de nieuwe parelpen van Dutch Doobadoo. Ik heb de kleur zilver gebruikt. 



Van de voorkant heb ik de grootste en kleinere maat overgenomen uit fluweelkarton. Ook deze heb ik blauw gemaakt met de panpastel en gefixeerd. Om de randjes heb ik een heel smal randje gemaakt met de versamark. Daarna zilver embossingpoeder van Mboss gestrooid en verhit met de heattool.
De grootste maat heb ik op de kaart geplakt. 

Van de maat kleiner heb ik een stempel van Noor! Design gestempeld met versamark, crèmekleurige embossingpoeder erover gestrooid en verhit met de heattool. Hierboven op heb ik mallen van Marianne Design geplakt. Dit zijn oudere mallen van Marianne Desing en bestaat uit een set van 4 mallen. Ik heb er 3 van gebruikt. 

Op de kleinste mal heb ik een klein stempeltje van Noor! Design gestempeld met versamark. Embossingpoeder erover en verhit met de heattool.

De kleinste maat van de Swing Card mal en de mallen van Marianne Desing heb ik met 3d foamblokjes erop geplakt. Zo krijg je een beetje diepte in het geheel.

Rechts heb ik nog de IJskristal mal van Noor! Design geplakt. 


Aan beide zijden heb ik nog de Noor! Design randmal geplakt. 

Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En is er iets niet duidelijk? Vraag het maar!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,




De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen op de website van HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij dat artikel.



Dutch Doobadoo - Dutch Swing Card Art - Romance  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - Silver - 28ml  Noor! Design - Clear stamp - Merry Christmas  Noor! Design - Clear stamp - Happy Holidays - Christmas Frames Love, Joy  Noor! Design - Winter Wishes - Rand IJskristallen  Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Winter Wishes - IJskristal Cirkel  Creatable MD - Small Oval by Petra  


Tsukineko - Goosebumps Texture Spray  VersaMark Watermark Stamp Pad  Embossingpoeder - Mboss - Silver Glitter  PanPastels - 9ml - Ultramarine Blue Tint  PanPastels - 9ml - Phthalo Blue  

PanPastels - 9ml - Phthalo Blue Shade  

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooi

gr karin

Joke zei

Schitterend was is dit mooi gedaan zeg. Deze mal gaat het vast en zeker heel goed doen want wat zie je er al veel mooie creaties mee langs komen. Die van jouw is prachtig gecombineerd met verschillende stansen en stempels.
Groetjes Joke