Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 16 december 2015

Benodigdheden Scrap 'n Chat Dinsdag 22 december half 8!

Volgende week is alweer de laatste Scrap 'n Chat van die jaar en die mag ik weer verzorgen...Ik heb er zin in en hoop natuurlijk dat jullie er allemaal weer bij zijn!!


Wat heb je nodig ??

Basisbenodigdheden zoals mes, rilpen, liniaal, potlood, lijm, tape,schaar…
Natuurlijk spulletjes om je creatie te pimpen zoals bloemen, stansjes,deco materialen etc.


Deel 1-Cardstock 29,9 x 24 cm

Deel 2-Cardstock 13 x 13 cm

Deel 3-Cardstock 9,2 x 30cm

Ik heb 1 kleur cardstock gebruikt voor alle 3 de delen!! 

Design papier:

Voor deel 1
12x 7,6 x 7,6cm
3x 7,6x 3,6cm
2x 7,6 x 4cm

Voor deel 2:
1x 8,8x8,8cm
4x 8,8x1,7cm

Voor deel 3:
2x 8,8x1,8cm
2x 8,8x8,8cm

2 stukken lint van ongeveer 20cm
Een pons  met een doorsnee van ongeveer 2 of 2,5 cm. Je kunt natuurlijk ook een muntstuk hiervoor gebruiken.

Je hebt nu nog tijd genoeg om alles klaar te zetten, te snijden of een klein afdrukje in te kleuren!!

We beginnen Dinsdag om half 8 op onze facebook pagina!







8 opmerkingen:

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik heb er zin in! Klinkt nu alweer leuk!
Groetjes Anita

Mieke Duckers zei

afdrukje van 8x8 ongeveer?

geetje64 zei

Hoe zwaar is dat cardstock?

Jolanda's Blog zei

Ik heb het in mijn agenda gezet. Misschien ben ik dan een keer op tijd.

lenywim35 zei

En heel erg gezellig, Nel Bekking komt hier , kunnen we samen werken.

Anoniem zei

genoteerd
benieuwd naar de workshop, hoop dat ik het in ieder geval kan volgen.
telkens top uitgelegd met de nodige foto's erbij
voor mij als niet ervaren kaartenmaakster is het zeer goed te begrijpen, waarvoor dank!!!
grtjs
Tine

Unknown zei

we kunnen ik zit klaar :)

Freubelmina zei

Ik wil ook graag meedoen en heb het allemaal op maat gesneden.
Daar het cardstock flinke afmetingen heeft heb ik het uit een blok gehaald waarvan het papier 270 g/m2 is...hopelijk word dit niet te zwaar?
Ben heel benieuwd.
Gr. Wilma