Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 12 december 2015

Studio Light - Luxe Wenskaarten "La Provence"

Vandaag laat ik jullie een aantal kaarten zien die ik gemaakt heb met het stansblok "Luxe Wenskaarten" La Provence van Studio Light.
Ideaal deze stansblokken, in notime heb je een mooie kaart klaar. En je hoeft weinig zelf toe te voegen.


Bij deze eerste kaart heb ik een organzastrik er zelf aan toegevoegd en een klein taartrandje.
De randen van het papier heb ik eerst ruw gemaakt met de Paper Distresser en daarna voorzien van een laagje Crackle Paint - White.


Ook bij deze kaart alleen maar zelf een taartrandje toegevoegd.

Wel heb ik alles met foamblokjes opgeplakt zodat je iets meer diepte in je creatie krijgt. Op de bloemen heb ik nog wat glitterlijm gedaan.


Bij deze kaart ook alleen een organzastrik toegevoegd. En als je goed kijkt zie je dat ik op de achtergrond lichtjes heb gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.


VOor mij is dit even de laatste kaart uit dit blok, de andere 2 kaartjes moet ik nog maken.

Al de plaatjes én de voorgestansde kaarten zitten dus allemaal in dit blok:

Studio Light - Kaartpakket Luxe gestansde kaarten - La Provence 01

Ik hoop dat ik jullie hiermee kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige avond.



Studio Light - Kaartpakket Luxe gestansde kaarten - La Provence 01 Stickles glitterglue - crystal Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 11 Sparkle Clearstamp Crealies - Bits & Pieces - No 04 Ink Splashes Scrappersfloss Karen Foster - Bone Paper Distresser - Tim Holtz DecoArt Media - Crackle Paint White 

3 opmerkingen:

roelie zei

super mooi gemaakt

gr roelie

GerJanne zei

Ik vind ze prachtig! Voor mij zou het gevaarlijk zijn...ik zou mijn fantasie niet meer zo gebruiken, ben ik bang.
GerJanne

Jenine zei

Ik vind het juist een kunst om aan die kant-en-klare pakketten juist een eigen creatieve draai te geven :-)
Maar snap jou redenatie ook heel goed hoor :-)