Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 december 2020

7 tags of Chistmas - dag 7 KERSTMAN

 


Hallo allemaal,
Het is al weer de laatste dag van onze 7 tags of christmas.

En dit keer laat ik een voorbeeld zien van de opdracht "KERSTMAN"


Ik heb hiervoor de label gestanst met een stans van Crealies.
Dit heb ik uit kraft gedaan en een kaart uit designpapier van Maja design.
Lekker rood met stipjes. Daarop nog wat stukjes designpapier en een stukje ribbelkarton.

Daarna ben ik eens gaan graven in mijn plaatjes want ik moest de kerstman er op hebben hihi
En uit een oud knipvel heb ik deze nog gevonden, zo zie je maar, als je wat bewaard ...

Achter het plaatje van de kerstman heb ik een hele oude stans gebruikt van Noor!Design. Deze is er helaas niet meer, maar er is wel een mooie vervanger in de plaats gekomen. Die zal ik hieronder even in de link zetten.

Aan de linkerkant nog een paar boompjes en de tekst komt van het Maja design papier. Dit zit onderaan het papier als merknaam. Dit kun je dus ook mooi gebruiken.

Dan natuurlijk nog weer een bloementoef met diverse takjes er tussen en een strik bovenaan.

Langs de randjes nog wat witte gesso, en toen vond ik mijn tag wel klaar.

Ik heb alle tags gemaakt en deze heb ik in een albumpje verwerkt.
Zo heb ik ze allemaal mooi bij elkaar ;)

EN WEET JE WAT OOK ZO MOOI IS,
ALLE KERST ARTIKELEN STAAN ALLEMAAL BIJ ELKAAR OP 7 PAGINA`S IN DE WEBWINKEL!! DIE KAN JE HIER VINDEN: 












 

Geen opmerkingen: