Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 19 december 2020

7 tags of christmas Dag 2 - KERST TEKST

 

 Oh, the weather outside is frightful
But the fire is so delightful
Since we've no place to go
Let it snow, let it snow, let it snow


Hebben jullie de leuke Challenge gezien die gisteren begonnen is: '7 Tags of Christmas'
Het thema van vandaag is: 'verwerk een Kersttekst'

Dit is mijn voorbeeld geworden. 
Ik heb het label gemaakt met de grootste uit de stansmal set 'Crealies - Big Labelzz & Tagzz - no 13' en 'Crafter's Companion - Vintage Christmas - Paperpad 30,5 x 30,5 cm'
Het cardrock wat ik gebruikt heb is het 'Florence Cardstock - Texture 12x12" - Coral'.


De tekst 'Let it Snow' is een deel het scrappapier. Deze heb ik gesneden met de kleinste mal uit de set.


Op de hoek van het label heb ik in het designpapier de Elizabeth Craft Design - Traveler's Notebook Collection - Butterfly Pocket Insert' uit gestanst.

De Kerstroos 'Studio Light - Winter Favourites - Cutting Die - STENCILSL331'heb ik uit hetzelfde cardstock gestanst en met mijn vingers wat gevormd. In het midden een paar meeldraadjes en met behulp van een opbol tool en een lijmpistool de bloem in elkaar gezet. Voor een extra feestelijke touch nog wat glitter aangebracht op de punten en hier een daar nog wat plakparels. 

De takjes onder de bloem zijn gestanst met de 'Studio Light - Winter Favourites - Cutting Die - STENCILSL332'.


De tags aan elkaar gemaakt met een lintje en zo heb je heel snel een mooie tag klaar.

Hieronder vind je de informatie van de Challenge en ik hoop dat jullie allemaal mee doen!


Bedankt voor het kijken!


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Indien je op het plaatje klikt kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  









3 opmerkingen:

Mirjam1702 zei

Prachtig gemaakt!

Hetty P. zei

Wauw, wat een schitterende creatie !!!!

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha