Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 december 2020

Mixed Media Kerst kaart

 Hallo Allemaal

Vandaag laat ik jullie deze A5 kaart formaat zien.
Ik heb dit formaat genomen ivm het Rice papier wat ik gebruikt heb.
Dit vel rice paper van ITD collection heeft twee helften.
Eén helft heb ik in zijn geheel opgeplakt op wit kraft papier.
Wel eerst een heel klein randje afgescheurd (droog, zonder water).

Het frame wat ik op de kaart gebruikt heb is een frame van een oudere collectie van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik bewerkt met embossing powder van Lindy's Stampgang.
Ik heb op het Rice paper nog wel als extra gestempeld
 en Nuvo Glacier Paste met een stencil aangebracht.
O ja, en ik spetter graag op mijn werk, dit keer met witte spetters.
Onder de drie bloemen heb ik stansen van Joy! Crafts en Marianne Design genomen.



Je kan het helaas niet echt zien op de foto, 
maar de 3d Balls heb ik gemengd met het mooie Arctic Ice transparante paste van Stamperia.
Deze bevatten glitters en tevens kan je het gebruiken als een soort lijm in dit geval.
Nog wat veertjes erbij en ik ben tevreden.

Ik hoop dat ik je wat heb kunnen inspireren.
Dankjewel voor je bezoekje.
Groetjes Anita van Merode

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.


 
 
 
  

 

 


 
 
 

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel erg mooi! Groetjes Betha

Anita van Merode zei

Dankjewel Betha.
Groetjes Anita