Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 december 2020

So good

 Hoii allemaal! 

Terwijl de stoofpeertjes lekker op het fornuis staan te stoven, schrijf ik voor jullie een blogbericht. 
Het is namelijk weer mijn beurt om jullie te inspireren.
Deze keer ben ik weer eens aan de slag gegaan met de Lavinia stempels.
Het is eigenlijk schandalig hoe weinig ik hiermee heb gedaan.
Want dit vind ik toch ook echt super leuk om te doen! 


Om bij het begin te beginnen, ik pakte mijn Gelli Plate erbij en de Versafine Clair 'Morning Mist'. 
Deze inkt bracht ik aan met een brayer op de Gelli Plate.
Dit is een mooie lichte kleur!  Ik legde een vel 200 grams watercolour papier op de Gelli Plate en had zo een mooie lichte achtergrond. 
Ik vind het zelf prettig om mijn papier meteen op maat te snijden, zodat ik weet waar ik wel of niet kan stempelen.
Hiervoor gebruikte ik een stansmal van ECD (1804).


Het is mijn idee om er uiteindelijk een raam mee te maken.  Maar daar kom ik later op terug. 
Eerst ben ik lekker gaan stempelen met de Lavinia stempels en de Versafine Clair Ink.
De eye catcher van deze kaart is toch wel de boom. Bij de Lavina stempels, stempel ik eigenlijk altijd de elfjes/ dieren in zwart maar ook de eye catcher. 
Deze boom kan je ook heel mooi inkleuren. Dat deed ik ook met de markers van Studio Light. Deze kan je mooi uitvloeien met een beetje water. 
Ook heb ik deze boom water glim gegeven met de stardust pennen van Gelly Roll, en wat witte accenten aangebracht. 


De boom komt niet helemaal tot boven aan de kaart, maar dat is niet erg.
Er zijn zoveel leuke takjes, bloemen enz. om dit te bedekken.
Deze bloemen en takjes stempel ik dan wel weer met een kleurtje, dat maakt het wel wat vrolijker vind je niet? 
Oh en heb je die schattige, kleine huisjes van de elfjes gezien? Ik houd ervan! 
Op de achtergrond van het papier stempelde ik heel licht een tekst. Dit licht stempelen doe ik door eerst inkt op mijn stempel te doen, en dit al één keer op een kladpapiertje te stempelen.
Hierdoor wordt de afdruk op mijn kaart een stuk lichter. 


Op de besjes in de boom heb ik nog wat glitters van Nuvo gestrooid! Deze kleur is toch prachtig! 
Dan heb ik de randen ook nog een beetje bruin gemaakt. Dit zie je vooral aan de boven en onderkant terug.
Hiervoor gebruik ik van die handige eitjes van Spectrum Noir. 


Ik vertelde al dat ik er bij deze kaart een raam bij wilde maken.
Hiervoor stansde ik met een stans van ECD (1811) uit zwart een frame. En plakte dit op mijn achtergrond. 
Dit geheel heb ik nog weer gemat met kraft cardstock en er de tekst 'So good' op geplakt. 
Ik word hier wel weer erg blij van! 
Jullie ook?
In iedergeval heel erg bedankt voor het lezen van het blogbericht!

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl .Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.