Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 december 2020

Facebook live - Draaikaarten met Crealies Cardzz

Hallo allemaal,

Weten jullie nog dat ik in een live een draai kaart heb gemaakt.
Deze wil ik ook nog even op het blog laten zien.
Er waren twee soorten draaikaarten.
Hiervan zijn ook twee aparte live uitzendingen geweest die ik hier nog even onder zal plaatsen.

De eerste was een draaikaart waarbij je een leuke tekst door de opening kan bekijken.


De bovenstaande foto is zo`n draaikaart met de openingen voor de tekstjes. 
Als je er aan draait dan komen er diverse woordjes langs.

De tweede live uitzending was er 1 van de draaikaart waarbij de hele voorkant draaide.
Dit is weer erg leuk met b.v. diverse bloemen er op of een schudgedeelte.



De bovenste foto is de draaikaart waarbij ik diverse knip plaatjes heb gebruikt en
kleine tekstjes er op heb geplakt.



Deze bovenste kaart is de draaikaart met een schudgedeelte er op.
Als je dan aan de kaart draait, gaat dat schudgedeelte ook leuk in de rondte.

Zo kun je dus met de Cardzz van Crealies diverse modelletjes maken.
Het origineel is een kaartje van 10 x 10 cm. Maar ik de live uitzendingen maak
ik er een 15 x 15 cm kaart van.

Wil je de live uitzendingen nog een keer bekijken, dan kan je dat hier onder doen.

           

          En dit zijn de producten die ik in deze live gebruikt heb:



           

En bij deze live heb ik de volgende producten gebruikt: