Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 december 2020

Herfst met Pouwla

 

 Hallo allemaal,

vorige week was er een leuke bloghop op ons blog waarvoor ik deze

kaart deels had gemaakt en toen kreeg ik griep, en had ik geen puf 

om een blogpost te schrijven en mee te doen met hop helaas.

Maar mijn DT maatjes hadden hele gave creatie's gemaakt voor deze hop!

Wel heb ik de kaart alsnog afgemaakt en dit is m geworden.


De basiskaart heb ik gemaakt uit kraft en deze bestempeld met

een script stempel van Joy.

Daarop heb ik DP van prima marketing gemat. De tag heb ik gemaakt 

met een mal van studio light, en die bestempeld met een leuke tekst.


De plaatjes van de pompoen en windlicht en blaadjes zijn ook

van prima marketing pumpking and spice.

Ook heb ik uit deze serie nog leuke bloemen gebruikt.


Verder heb ik er nog jute lint en wat sisal onder gedaan,

en wat glimmertjes op de lantaarn en op de bloem maar dat kun

je helaas slecht zien op de foto.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn kaartje!

Ik zet hieronder de linkjes neer van de materialen wat ik heb gebruikt,

als je op het plaatje klikt kom je meteen bij het produkt in de webshop.

Dank je wel voor het kijken en graag tot de volgende keer!

Groetjes Pouwla.