Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 21 december 2020

7 tags of Christmas dag 4 - KERSTBALLEN

 

Lieve lezer(es),

Dag 4 van de 7 tags of Christmas challenge! Het onderwerp van vandaag is: Kerstballen.

Dit is mijn tag;


Voor al mijn tags gebruik ik deze mooie stansmal van Crealies;


Tags kun je prima gebruiken voor bijvoorbeeld bij een cadeautje, de kleinste maat leent zich daar prima voor. Met de twee grotere maten maak ik kaarten. Ideaal! 

De Kerstballen op mijn tag zijn van de Planner Essentials en het takje van de Mystical Winter collectie, beide collecties zijn van Elizabeth Craft Designs. 
Het mooie papier is het Vintage Christmas papier van Crafter's Companion. 

Ik hoop je voldoende inspiratie te hebben gegeven om zelf aan de slag te gaan, veel plezier!

Liefs, Reanna