Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 1 december 2020

#DecemberDBD 2020 1 december

 Hoii allemaal!

Ik mag vandaag weer een blogbericht schrijven voor jullie.  
Ik ben de laatste tijd veel bezig met het werken in mijn planner en de Elizabeth Craft Design stansen.
Ik heb mij dit jaar voor genomen om deel te nemen aan de #DecemberDBD. Dit houd in dat ik elke dag in december een plannerpagina ga maken met daarbij een foto of tekst passend bij die dag.
Ik red het niet om elke dag een hele pagina te maken, dus ga ik alvast mijn basispagina's maken.
Dan hoef ik op de dag zelf alleen nog een foto of tekst toe te voegen en misschien wat extra dingetjes. 


De voorpagina heb ik jullie al laten zien, dus dan gaan we door naar dag 1, 1 december.
Voor deze #DecemberDBD werk ik in de Olive planner. 
Allereerst heb ik een basispagina gestanst met stans 1606. Hiervoor heb ik papier gebruikt uit het Reminiscene Book van ECD.  Dit is toch zo veelzijdig! Je kan het gebruiken voor kerst/winter maar ook voor normale creaties. 


Daarop heb ik een leuke rand geplakt. Dit is een stans van de Planner Essentials 1652. Om de rust op de pagina te bewaren heb ik dit uit kraft gestanst. Alle randen heb ik trouwens bewerkt met Distress Inkt Gathered Twigs. Ik houd er wel van om een inkt randje aan te brengen.


Op de pagina heb ik een mooie mandala geplakt. Deze stans komt uit de Art Journal Special (1760). Een mooie gedetailleerde mal. Voor deze mal koos ik design papier van ECD. Een mooie rode kleur. 
Uiteindelijk zie je niet heel veel van deze mal terug, maar toch is het wel erg mooi om het eronder te steken. 


Boven op de mandala heb ik een leuke stans uit de Sidekick gebruikt. De pagina's zelf passen niet in de grote planner. Maar de onderdelen die erbij zitten kan je natuurlijk wel gebruiken.
Dit deed ik met een leuk frame waar ik straks een foto in kan doen.  Dit frame stans je uit, en onderin kan je nog een tekst stansen. Ik stanste er de tekst 'Today' uit en daarachter plakte ik goud papier. 
De hele vorm beplakte ik nog met kraft zodat ik hier straks makkelijk een foto op kan plakken.


Dan heb ik ook nog een leuk label gestanst uit kurk met de stans 1658. Hierin zitten allerlei verschillende maten labels die je weer heel leuk ergens op kan plakken of ergens achter kan steken. 
Hierop heb ik de tekst pepernoten gestempeld. Dit is een stempel van Marianne Design. 

Als laatst heb ik met de filmstrip stans 1678 het nummer 1 gestanst, en heb ik nog wat reinforcers opgeplakt.
Mijn pagina is klaar om er een foto bij te plakken!


Ik hoop dat jullie hier weer wat ideetjes van krijgen! 
Bedankt voor het lezen van het blogbericht!
Liefs Lisanne!

Alle gebruikte producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.