Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 27 december 2020

Lavinia...

 Hallo allemaal,

ik heb de Lavinia stempels ontdekt! En ik ben fan!



Dit is zo leuk om te doen!
De achtergrond heb ik gemaakt met een gelliplate en inkt.
De maan en de zijkanten heb ik geblend met  versa fine clair inkt shady lane.

En dan komt het leukste...stempelen!
Omdat ik de stempels van Lavinia nog aan het verzamelen ben,
heb ik ze gecombineerd met wat oudere stempels van MD.


Maar kijk toch eens naar deze prachtige boom! En er zijn
nog verschillende bomen verkrijgbaar.

In de webshop van Hobbyvision vind je live filmpjes van Jenine en Janet
hoe te werk te gaan met deze stempels.
De sneeuw heb ik gemaakt met een lijmpen en sneeuwpoeder.

De bomen heb ik ingekleurd met copics.

Hieronder zet ik de produkten neer wat ik heb gebruikt, en als je op het 
plaatje klikt kom je meteen bij het produkt in de webshop.

Lieve groetjes Pouwla.