Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 17 december 2020

Frosty, december daily

 

 Hoi allemaal,

vandaag wil ik jullie twee pagina's laten zien, die ik heb 

gemaakt voor m'n december daily.



Ik heb de leuke sneeuwman gebruikt van ECD.

Die heb ik n beetje ingekleurd met de copics.

Het raampje heb ik uit een blokje van mintay.

De leuke letters zijn van een nieuwe stans van studio light.


Het achtergrond papier is van stamperia en de

plaatjes zijn van Tim Holz.

Achter de kerstboom zie je 2 notitie blaadjes waar

ik t.z.t. wat op kan schrijven, en deze zit ook in

een mallen set van Studio light.

Ik ben nog niet helemaal klaar met mijn daily maar

dat komt wel hihi. Wel heel leuk om te doen!

Hieronder zet ik de gebruikte materialen neer, en als

je op de plaatjes klikt kom je meteen bij het produkt in de webshop.

Graag tot de volgende keer!

Groetjes Pouwla.




 


1 opmerking: