Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 15 juni 2024

Babykaart met Favorite Humans - Planner Essentials

 Hallo allemaal, 

Vandaag een heel ander soort kaartje dan jullie waarschijnlijk van mij gewend zijn. 
Deze kaart maakte ik namelijk voor een bekende die zwanger is van een tweeling!

Kijken / lezen jullie gezellig mee?


Ik ben niet zo'n held in het maken van baby of kinder kaarten. Dat komt onder andere omdat ik dol ben op een vintage achtige uitstraling / stijl. 

Maar in de laatste planner essentials serie van Elizabeth Craft Designs - Favorite Humans, zit een super leuke stansset én stempelset. Deze kon ik uiteraard ook gebruiken voor een kaartje, dus daarmee ging in aan de slag. 

Het voordeel van zulke stansen is dat je zelf kunt kiezen wat voor 'n papier je gebruikt. Ik weet nog niet of ze zwanger is van twee jongetjes / meisjes of een jongetje én meisje, dus ik koos voor een neutrale basis. 

Vervolgens ben ik de flesjes gaan stansen en heb ik bij een flesje gekozen voor wat subtiele blauwe accenten en bij de ander voor wat subtiele roze accenten. 

Op de flesjes zit een pocket. Hierin heb ik een klein labeltje gedaan uit de set Cutting Die Tab 4 with sliders van de planner essentials. Ik heb het labeltje nog een klein stukje kleiner gesneden zodat deze goed in de pocket past. 



En dan hier het eindresultaat :-) 


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.
Het was in ieder geval erg leuk om te maken! 
Tot de volgende keer! 

Lieve groetjes,
Rianne 

Wil je weten welke producten ik heb gebruikt? 
Klik hieronder op de afbeelding, dan kom je bij het juiste product in de webshop terecht.