Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 3 juni 2024

Wedding with Lavender Love

Hallo allemaal,

Het is alweer 3 juni vandaag en op deze dag wil ik jullie deze kaart laten zien.
Het is een trouwkaart met de designpapiertjes van Scrapboys.



Voor deze kaart heb ik een witte dubbele kaart van 10,5 x 21 cm gesneden.
open gevouwen is hij dan 21 x 21 cm.

Aan de rechterkant heb ik er met een pons een hartjesrand aan geponst.
Om deze rand beter te laten uitkomen, heb ik er paars cardstock onder geplakt.
Hiervoor heb ik een deel gesneden van 10 x 20,5 cm en op de binnenkant geplakt.

Op de voorkant ben ik begonnen met een deel designpapier.
Daarop een wit frame wat ik ooit ergens uit een paperpad had geknipt. 
Daarop heb ik het bruidspaar wat hoger opgeplakt met wat foamtape.
Dit was de basis van mijn kaart. 
Vervolgens ga ik dan met de plaatjes uit het elementenboekje aan de slag.
Deze plak ik allemaal wat verhoogd op met foamtape.

Als laatste nog een bloem die ik zelf maakte van stof. Deze techniek heb ik een tijdje terug
al eens in een live laten zien. 

Aan de rechterkant en onder in de hoek heb ik nog wat parels beplakt, onder de linkerkant van de bloem heb ik een strik verwerkt en als laatste ben ik nog wat gaan spetteren met witte aqrylverf.
Hiervoor heb ik wel het bruidspaar even afgedekt, anders krijgen die ook nog witte spetters 
in het gezicht ;)



De live uitzending van het bloemen maken van stof, die kan je hier terug kijken:


Ik hoop dat jullie er weer een ideetje aan hebben.
Bij deze bedank ik je weer voor het langskomen en graag tot snel,


 Je kan de gehele collectie van Scrapboy`s Lavender Love vinden door op het plaatje te klikken: 


En dit zijn de andere materialen die ik gebruikte:






  




1 opmerking: