Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 12 juni 2024

Dieptekaart met een achtergrondstempel

Hallo,

Vandaag heb ik weer een kaart voor op ons blog gemaakt.
Crealies heeft weer nieuwe stansen uitgebracht
waar je die leuke dieptekaarten mee kunt maken.
Deze keer gebruik ik geen designpapier maar een achtergrondstempel.


Ik heb de stempel uit de nieuwe JMA collectie Wild & Free gebruikt.
Deze heb ik twee keer gestempeld op cardstock.
En vervolgens uitgestanst met de "vakjes"stans 
uit de set CLCZ616 Frame & inlay Gloria.
Samen met de kleinste stans uit de set CLCZ 618 Gatefold Card Octagon.


Dat heb ik ook nog 3 keer gedaan op cardstock zonder de stempel.

Toen heb ik een octagon door de helft geknipt,
zodat ik die aan de zijkant van de grootste stans van  CLCZ 618 kon plakken.
Bij de zijkanten heb ik de losse stukjes gebruikt
om de diepte te creƫren en bij het middelste deel
heb ik het frame gebruikt, daar liggen de losse stukjes dus lager.


En daarna heb ik de kaart met bloemen en takjes verder afgemaakt.


Zo zie je dat je met stempels ook deze stansen kunt gebruiken.

Bedankt weer voor het bezoeken van ons blog.

Klik op de foto van het product en je komt in de webshop van Hobbyvision