Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 4 juni 2024

FBLive - 12 months of Christmas - Juni

Hallo allemaal,
Het is weer juni dus tijd voor een nieuwe   opdracht voor juni voor de 12 months of Christmas.
Deze keer is dit het kleuren pallet.



Ik heb dit keer gekozen voor het mooie papier van Simple Stories - Winter Woods.



Het is een creatie geworden, gemaakt van diverse labels aan elkaar. 



Met op de voorkant een atc kaartje met pocket waarin een cluster geschoven zit.



In de basis zit een harmonica gedeelte wat weer gemaakt is van cardstock, en ertussen in kunnen weer labels geschoven worden.



Het papier zit vol prachtige plaatjes en achtergrond vellen... Ik ben dol op laagjes en zo heb ik deze pagina dan ook gemaakt. Ik kon niet te dik scrappen anders kon het geheel niet meer dicht.



Hier een stans van Elizabeth Craft Design gebruikt waarin ik ATC coins heb gestoken.




Als je het harmonica deel verder open klapt zie je dit. Ik heb er ook ruimte overgelaten om iets te schrijven. Dit als voorbeeld als je met foto;s werkt.



Ook op de achterkant van de harmonica heb ik nog wat gepimpt.






En de gebruikte artikelen vind je hier terug:
https://www.hobbyvision.nl/nl/03-06-2024-tiets-wolfard-12-months-of-christmas-juni.html

Bedankt voor het lezen van mijn blogpost en tot een volgende keer!




2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Ik hou er van, die overvolle kaarten, zoveel te zien! Prachtig weer.

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart! Groetjes Betha