Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zaterdag 29 juni 2024

Lieve Groetjes

 Hallo allemaal,

Mijn eerste dieptekaart is een feit... Het is al even een 'rage' in hobbyland, maar ik vond de laagjespapier net niet mooi, dus bleven de plaatjes liggen. Ik had nog verschillende vellen gewoon foam liggen en daaruit heb ik de lay-out gestanst en zo heb ik niet 3 tot 5 laagjes papier op elkaar. Op de foto ziet de kleur oranje er heel fel uit, in het echt kleurt die juist leuk mee met het houtkleurige dessinpapier op de achtergrond en de oranje luikjes op het plaatje. De basis is een dubbele witte kaart van 15 x 15 cm, daarop donkerblauw 14,5 x 14,5 cm en dessinpapier van 14 x 14 cm. De rest is met mallen van de lay-out set gestanst. Een paal, anker en touw ervoor en een lieve tekst en de kaart is klaar! 


Zelf vind ik dit een hele mooie uitgewerkte tekst: heel fijntjes, maar ook ideaal met een matlaag. Je kunt de tekst ook zonder matlaag op een rustige ondergrond plakken en de tekst is natuurlijk voor alle gelegenheden te gebruiken, want lieve groetjes, zijn altijd fijn om te krijgen.

Ik hoop dat je weer nieuwe inspiratie hebt opgedaan en zie je graag terug met een volgend blogbericht!
Creatieve groetjes,
Lisanne

Wil je aan de slag met bovenstaande kaart, dan vind je hieronder de gebruikte materialen. Klik op het plaatje en je komt direct bij het product in de webshop.

2 opmerkingen: