Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 27 juni 2024

Slimline pagina

  Hallo Allemaal

Vandaag wil ik je inspireren met deze Slimline pagina.
Deze heb ik gemaakt met verschillende Rub-On's en Washi tape van
 49 And Market en andere Jenine's Mindful Art producten.
Ook de leuke Distress inken van Tim Holtz mochten hierop niet ontbreken.

Ik heb een pagina genomen uit mijn Slimline art journal van Jenine's Mindful Art.
De twee hoeken heb ik gedaan met de Mask stencil JMA-WAF-MASK283
met Distress inkt kleur Pumice Stone.
Daarna nog drie kleuren Distress inkt aan gebracht met blending borstels.

Vervolgens de bloem rechts onder er op gewreven.
Dit is een Rub-on bloem.
Van een andere set links boven de vlinder met tekst onder en vlek boven
erop gewreven. Dit was één geheel.
Daarna met de zwarte Posca marker gespetterd.

De bijtjes gestempeld met Archival inkt.
Vervolgens de tekst erbij gezocht.
Wat lijntjes getekend met een Fineliner.

Ik had nog een leuke set Washi tape rolletjes met o.a. stiksteek en krant achtige tekst.
Ook wel leuk erop vind ik.
Als laatste de randen nog gedaan met Distress inkt Vintage photo.
(dit rechtsstreek vanaf de inkt pad aangebracht)

 Ben zelf weer blij met deze pagina, lekker creatief bezig geweest,
op dusdanige wijze om het los te laten en gewoon doen en zie wel wat het wordt.
Dus niet te veel bij nadenken.


Dankjewel voor het langs komen.
Groetjes Anita van Merode

 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl
Klik op onderstaande foto's om direct bij het product in de webshop te komen.







Geen opmerkingen: