Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 16 juni 2024

FB live - 12 juni Book cover door Janet Blaauw

Hallo allemaal,

Ondank dat mijn stem niet mee werkte, was er van mij op 12 juni weer een live uitzending.
Deze keer heb ik een notitie boekje bewerkt met o.a. stofjes.



Eerst heb ik het boekje in de gesso gezet.
Daarna een beetje op kleur gebracht van het stofje wat ik erop wilde plakken.
Dit heb ik gedaan met de Allegro verf van Stamperia. Deze verfjes  passen precies bij het stofje.

Met wat gel medium heb ik op de voorkant een stofje geplakt. Aan de randjes heb ik het ongeveer 1 cm laten overlappen. deze heb ik aan de achterkant van de voorkant vastgemaakt waar ik, toen alles droog was, een stukje wit cardstock overheen heb geplakt. Zo is de binnenkant mooi afgewerkt.

Met een JMA mask en metallic paint van Pentart gemengd door stuctuurpasta heb ik er
de letters op gemaakt. 

Dezelfde metallic paint heb ik op het klei frame gedaan.  Met een beetje wax op de randjes van het frame. Deze heb ik in het midden van het boekje geplakt.

Daarna wat bloemen gemaakt van stof. 
Dit heb ik al eens in een live laten zien, Deze live kan je hier terug vinden:

Dan heb ik er nog een libelle of motje van klei op geplakt en wat artsy stone balletjes.

Aan het spiraal heb ik diverse linten geplakt en aan de hoekjes nog ijzeren hoekbeschermers.

En wil je deze live nog eens terug kijken, dan kan je hem hier vinden:

De producten van deze live, die staan hier voor je op een rijtje:


Ik dank je weer voor het langskomen, en graag tot de volgende x,




 

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een schitterende omslag is dat geworden.
Lieve groetjes Miranda