Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 23 maart 2016

3Luik Life & Garden

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art mal Ticket 470.713.129 . Dit is een ontzettend leuk model wat je zelf kan verlengen tot het gewenste formaat. Ik heb er deze keer een 3luikje van gemaakt.


De basis heb ik op Kraft cardstock nagetekend en daarna netjes uitgeknipt. Daarop heb ik designpapier geplakt, dit komt uit het paperpad Life & Garden van CraftEmotions.


 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames ticket A5   CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4


Op het eerste luikje heb ik wat stansjes van CraftEmotions verwerkt zoals het kleine krat met flessen en de kruiden. De label met Garden Diary heb ik uit het paperpad geknipt. 

CraftEmotions Die - krat en flessen Card 5x10cm      CraftEmotions Die - kruiden Card 5x10cm    CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm



Op het middelste luikje een bloementoef met daarachter een stukje Raffia. Onder de bloementoef heb ik de stansmal Swirl van CraftEmotions verwerkt. Ik heb deze in allerlei kleine stukjes geknipt, dat kwam bij deze kaart net iets mooier uit.
De vlinders, labels, hark en schop komen allemaal uit het paperpad van Life & Garden.


Op het laatste luikje ook nog weer wat kruiden gestansd en een stukje van de swirl. Het plaatje met het krat en flessen zit in het paperpad.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Distress Inkt - Mini - Gathered Twigs Prima Marketing Distress tool CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm Taartrand klein - 10 stuks Clear stamp - CraftEmotions - A6 ornamenten

Geen opmerkingen: