Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 11 maart 2016

De liefde van mijn leven

Van een vriendin van onze dochter Hilary kregen we een kaartje dat ze verloofd was met haar vriend.
Ze is een grote fan van mijn kaarten dus maakte ik een kaart voor het verloofde stel.
Ik kreeg een app-je van haar waarin stond dat ik op mijn blog moest vermelden dat het de mooiste kaart is van een hele stapel...  :$
Lief hoor, zo'n complimentje!


Als basis nam ik shape art label mirror van Dutch Doobadoo.
Het dessinpapier is "Summer Crush" van Maja Design.
De afbeelding (ook uit deze serie) zette ik achter het polaroid frame van Dutch Doobadoo.
Erop een tekst (PL1508) gestempeld.
De rozen (LR0398) vind ik hier zo mooi bij, net als de (verlovings)ringen (LR0238).
Op het hart (CR1351) een tekst gezet met het alfabet (COL1397).
Verder een paar hartjes ballonnen (PP1401) en een strik van tule (JU0924) en seambinding.


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Scrappapier Maja Design - Summer Crush - He gives her flowers   Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Flirty   Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Butterflies   Scrappapier Maja Design - Summer Crush - Met her at the dance   Craftable Marianne Design - Basic Heart   Collectable Marianne Design - Charming Alphabet   Marianne Design - Creatable - Build a rose   Marianne Design - Project NL - Individu

1 opmerking:

Diny zei

Het is ook een PRACHTIGE kaart Tiets....schitterend!
Groetjes Diny