Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 3 maart 2016

Ik zag 2 beren.... en It's a boy!

Voor een jarig nichtje had ik afgelopen najaar een beren-boekenlegger gemaakt.
Ze is echt een boekenwurm en was er helemaal blij mee. Tot een paar weken geleden .... want hun hondje had 'em te pakken gekregen :( 
Ze was er zo verdrietig over dat m'n zus me een appje stuurde of ik soms een nieuwe wilde maken.
Ik maakte er direct maar 2 zodat ze kon kiezen maar ze wilde ze graag allebei. Dan had ze een reserve... ;-)
Kleindochter Martine kwam terwijl ik er nog net aan bezig was en vond het ook zo leuk. Volgens haar moest die in de kinderbijbel ;-) Omdat ik er niet meer over heb, moet ik opnieuw aan de slag...


Voor de boekenlegger gebruikte ik de berenmal (COL1376).
Het truitje is gestanst met de beren accessoires (COL1377) en het rokje heb ik zelf verzonnen.
De kleding is gemaakt met "Eline's Babies pink" (PB7050).
In de bloem nog een glittersteentje (JU0937) geplakt.  


Deze kleding maakte ik met "Eline's Babies blue" (PB7049).
In de bloem zit een glittersteentje (JU0938) geplakt.  


De beertjes zijn aan beide zijden (in spiegelbeeld) aangekleed. 


Aan de binnenkant heb ik magneettape geplakt. 

De producten die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeelding te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Collectable - Marianne Design - Bear   Collectable - Marianne Design - Bear accessoires   Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies blue   Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies pink

It's a boy!
Vandaag weer een babykaartje. 
Deze heb ik al in de brievenbus gedaan bij een stel uit de kerk waar een jongetje is geboren.
Ik kan direct weer aan de slag want er is weer een jongetje geboren op ons dorp. 
De voorraad is helemaal op want de laatste tijd zijn er alleen maar jongens geboren. Van meisjeskaarten heb ik er genoeg liggen....


Een kaart met de schattige hertjes (COL1401). 
De basis van de kaart maakte ik met shape art frames vierkant ornament van Dutch Doobadoo.
Het designpapier is "Eline's Babies blauw" (PB7049).
Op het hart (CR1351) heb ik een tekst (EC0106) gestempeld. 


Bij de pootjes van de hertjes zit een bloemetje (COL1384) met plakparel (JU0938) en een paar blaadjes (LR0398).
Achter het hart heb ik een label (CR1352) geschoven waar een tekst (CS0922) op is gestempeld.
Verder tule, geruit lint, touw en een paar belletjes (JU0940) gebruikt.

De producten die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl.
Door op de afbeelding te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Vierkant ornament   Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies blue   Collectable Marianne Design - Eline`s Deer   Craftable Marianne Design - Basic Heart   Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape   Marianne Design - Clearstamp Baby teksten NL   Marianne Design - Creatable - Build a rose   Marianne Design - Mini bells light blue & dark blue

Bij ons in de kerk zijn de laatste tijd veel baby's geboren, allemaal jongens!
Omdat ik voor zulke gelegenheden kaartjes verstuur, probeer ik altijd een voorraad te hebben.
Maar nu er zoveel jongens geboren werden, dunde de voorraad erg uit.
Ik maakte weer een nieuw kaartje en ook deze is alweer bij een nieuwe wereldburger....


Ik nam de Cart art babyfles van Dutch Doobadoo als basis voor mijn kaart.
Het dessinpapier komt uit het bloc "Eline's Babies blue" (PB7049).
Een afbeelding van Mattie's knipvel (MB0159) zit op de basis cirkel (CR1331).
Een paar bloemetjes (LR0388) bij wat blaadjes (LR0398) en op de bloemetjes een plakparel (JU0932) geplakt.
Een paar babyvoetjes (LR0305) onderaan de fles.
Op de "dop" van de fles een tekst (CS0891) gestempeld. En om de "hals" een strik van tule (JU0924) geknoopt waar een label (CR1352) aanhangt met een tekst (CS0922) erop.


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies blue    MD Craftables - Basic Round    Craftable Marianne Design - Labels Basic Shape   Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388   Marianne Design - Creatable - Build a rose   Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - baby   Marianne Design - Clearstamp Baby teksten NL

2 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

mooie beertjes en kaartjes
Gr Karin

Doris knippenenplakken zei

Wat een mooie creatie's !
De beertjes zijn heel leuk mooi baby fles kaartje .
Groetjes Doris