Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 2 maart 2016

Dutch Doobadoo meets Studio Light


Toen ik deze mal van Dutch Doobadoo zag , was ik meteen verkocht... zo leuk en handig want je koopt hem in 2 delen maar je kunt hem verlengen zo veel je wilt. Ik heb er een 3 luik van gemaakt deze keer.
De basis heb ik uit kraft cardstock gesneden en daarop een maatje kleiner in wit.


Ik heb het Studio Light stans blok Chabby Chic  gebruikt. Eigenlijk is dat een blok waarmee je kaarten kunt maken;. Alles is uit te drukken, achtergrond plaatjes etc..Ik heb de achtergrond gebruikt op deze 3luik en daar de plaatjes en andere dingetjes her en der bij geplakt.. Je ziet je kunt er veel meer mee dan alleen de kaarten die achter op het blok staan afgebeeld!
Aan de zijkanten heb ik de bloemenrand van Noor! design gebruikt en de vintage flourish bloemen in een andere kleur erop geplakt in 3 d. en in het midden plakparels.
Van seambinding lint heb ik strikjes gemaakt en die aan beide kanten verwerkt.
De witte teksten komen uit het chitchat boekje van Tim Holtz.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe.

De gebruikte materialen zijn te bestellen bij Hobbyvision

 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames ticket A5 Stansblok Studio Light - Shabby ChicNoor! Design -  Vintage Flourishes - Bloem (2st)  Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm

Papicolor - Scrap - Recycled Kraft Cardstock - wit  Afbeeldingsresultaat voor bloemenrand noor design Paper Distresser - Tim Holtz Distress inkt - Mini - Walnut Stain



Geen opmerkingen: