Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 9 maart 2016

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje !!!

Hallo allemaal !!!

Ik ben even lekker bezig geweest met de nieuwe Dutch card art van Dutch Doobadoo, het baby rompertje :)
Vinden jullie het geen lieffie ????


De basis is gemaakt van wit kaart karton.
Hierop heb ik het papierblokje Baby Girl van Noor! Design gebruikt.

Het plaatje is van Nellie Snellen en deze heb ik op de ovaal van Noor! Design geplakt.

Hieronder heb ik een stuk ribbelkarton van Joy! Crafts en een stukje verbandgaas verwerkt.

Op het rechtermouwtje heb ik 2 mini parelhartjes van Rayher geplakt.

Linksonder heb ik roze scrappersfloss gebruikt, hierop de hartjes van Dutch Doobadoo en een paar roosjes.
Het takje is een vintage flourishes van Noor! Design.

De tekststempels zijn eveneens van Noor! Design.

Eigenlijk hoef je op dit rompertje niet eens zoveel te gebruiken :)

Ik hoop jullie met dit rompertje ook weer een beetje te hebben kunnen inspireren :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!





De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art Stencil baby rompertje   Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten   Noor! Design - Cutting & Embossingstencil - Blauwe mal - Ovaal + Poinsettia   Noor! Design - Vintage Flourishes - Swirls/takjes   Joy! Crafts - Paperpad Baby Girl  Knipvel Nellie Snellen - NEVI052 - Vintage Babies  Scrappersfloss Karen Foster - Carnation   Rayher - Plastic mini parelhart   

Geen opmerkingen: