Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 22 maart 2016

Smile

Hallo allemaal,

Officieel is het nu lente. Helaas ziet het er buiten nog niet zo uit. Dus dan halen we de lente maar naar binnen met een lentekaart.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Snowglobe gebruikt. En zoals je ziet, hoef je deze mal niet alleen voor winterkaarten te gebruiken. Ik heb er een lentekaart van gemaakt.

De basis heb ik overgenomen uit Kraft papier. Daarna heb ik de matgedeeltes overgenomen en uitgeknipt uit designpapier van Noor! Design.

In het midden heb ik op de rand met de bovenkant, een grasrandje van Noor! Design geplakt. En hierover heen een randje kant met bloemen van Marianne Design.

En ach, hoe leuk zijn dan de eendjes die op het gras lopen. Zij komen uit het Dutch Doobadoo Paper Art vel Spring. Dit is een heel leuk vel met allemaal afbeeldingen met thema lente.


Ik ben helemaal verliefd op deze koeien. Zijn ze niet schattig?? Ze zijn van Amy Design. Na het embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en heb ik het ge-emboste gedeelte bruin gemaakt met distress inkt. 


Naast de leuke eendjes, zitten er ook vogeltjes op het Paper Art vel. Het vogeltje heb ik op het vogelhuisje geplakt. 

Ook de tekst Smile komt uit dit Paper Art vel. Die past precies op het kleine, leuke labeltje van Noor! Design. Ik heb gekozen om de mal uit rood/rose cardstock te stansen. Zo valt de tekst meer op.


Om er nog meer lentesfeer in te krijgen heb ik aan de rechterkant een klimop geplakt en daaronder een tak met bloemetjes.

Ik vond het nog een beetje "kaal" linksboven. En met de parelpen van Dutch Doobadoo was dit probleem zo opgelost hihi. Een paar pareltjes heb ik hiermee gemaakt op de rand. 


En uiteraard moesten er bloemetjes bij. Hieronder heb ik de Dutch Doobadoo blaadjes geplakt. 



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag!

Liefs,



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen bij HobbyVision. Door op het plaatje te klikken, kom je gelijk bij het desbetreffende artikel in de webshop

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Sneeuwbol  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Spring  Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  Noor! Design - One of a Kind - Spring set  Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker  Noor! Design - Autumn - Klimop Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - wit - bladeren

Noor! Design - Paper Bloc 15 x 30 cm - Budding Spring  Stansmal - Amy Design - Spring - Cows  Joy!Crafts - Noor! Design - Floral Flourishes vogelhuisje

1 opmerking:

GerJanne zei

Prachtige kaart! Zulke leuke lente details!
GerJanne