Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 15 maart 2016

Stand Up Card - Poppie Fields

Vandaag wil ik jullie een creatie laten zien met de Dutch Doobadoo Stand Up mal 470.713.303. Dit is weer een ontzettend leuk model waar je veel op kwijt kan.


Het designpapier wat ik hiervoor heb gebruikt komt uit het Poppie Fields paperpad 118040/0201 van CraftEmotions. Ik heb over de achtergrond lichtjes gestempeld met de Bits & Pieces stempels van Crealies.

Het "fotolijstje" in het midden heb ik uit het knipvel geknipt wat in dit paperpad zit. Daarin een gestempelde tekst gedaan, hiervoor heb ik de clerstamp Label Lyrics 130501/1129 van CraftEmotions gebruikt. Dit heb ik gestempeld met Versafine Crimson Red.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art A4 - Stand-Up card CraftEmotions Paper stack Poppie fields 11 vel A4



In het midden heb ik ook nog de stansmal van het krat (klein) 115633/0146 gebruikt, De gekleurde vaas met bloemen komt uit het paperpad, de 2 groene flessen zijn gestansd. 

Ook een paar vlinders mogen niet ontbreken op deze creatie, deze zijn gemaakt met de CraftEmotions vlinders 115633/0145. Ik heb 2 maten vlinders op elkaar geplakt en de randen lichtjes geïnkt met stempelinkt.


De tulpenrand 115633/0150 heb ik opgebouwd in verschillende kleuren. Hiervoor stans je de rand uit 3 verschillende kleuren kaartkarton. De groene is je basis, van de rode en de roze knip je alleen de knopjes af. Deze plak je weer op de groene basislaag. Ik heb nog wat witte stipjes gemaakt met de Sharpie Pen.

Ik heb zelf de Easy Connect Craft Tape onder het cardstock geplakt en daarna pas de tulpenrand uitgestand. Hierdoor wordt je tulpenrand een sticker en hoef je niks meer te knoeien met lijm.

CraftEmotions Die - tulpenrand Card 5x10cm  CraftEmotions EasyConnect (dubbelzijdig klevend) Craft tape 15m x 65mm

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

CraftEmotions Die - vlinders Card 5x10cm  CraftEmotions Die - krat en flessen Card 5x10cm Clearstamp CraftEmotions - Labels Lyrics (ENG) Stempelinkt - Versafine - Crimson Red Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - WhiteDistress Inkt - Mini - Gathered TwigsPrima Marketing Distress tool DecoArt Media - Crackle Paint White

3 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

heel erg mooiiiii
Gr Karin

Joke zei

Dit is super leuk. Wat een prachtige kaart. Echt top.
Groetjes Joke

Jenine zei

Dank jullie wel :)