Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 31 maart 2016

To have a friend you have to be ONE first

Vandaag wil ik jullie weer een creatie laten zien waarbij ik de achtergrond heb gemaakt met de Gelli Plate. Hiervoor heb ik de 4" cirkel gebruikt. Ik heb ervoor gekozen om een héle zachte achtergrond te maken. Hiervoor heb ik de Distress inkt gebruikt in de kleuren Dusty Concord en Frayed Burlap. Beide kleuren heb ik maar een klein beetje op de Gelli Plate aangebracht. Daarna met de Brayer uitgerold over de hele Gelli Plate.



Toen een mask stencil van Dutch Doobadoo erop gelegd, voor deze kaart heb ik de Mask Grunge Dots 470.501.101 gebruikt. Weer met de Brayer er overheen, de mask eraf gehaald en de print overgenomen op wit kaartkarton.

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Grunge dots A5  Clearstamp Studio Light - Sweet Romance - STAMPSR128

Daarna de stempel STAMPSR128 van Studio Light er overheen gestempeld met Versafine Onyx Black. De stempel heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos.
De tekststempel is van Noor! Design, deze komt van de "Friendship" stempel.

Voor de afwerking heb ik nog wat accenten aangezet met de Sharpie pen wit, de Wink of Stella Clear, wat plakparels en wat gestempeld met de Les Rondes stempels van KatzelKraft.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Grunge dots A5  Gelli Printing Plates - 4 KippersHobby - Brayer - Rubber Brayer Distress Inkt - Mini - Dusty Concord Distress Inkt - Mini - Frayed Burlap Clearstamp Studio Light - Sweet Romance - STAMPSR128 Noor! Design - Friendship- Clearstamp tekst ENG Rubberstamp - Katzelkraft - Les Ronds Stempelinkt - Versafine - Onyx black Nellie Snellen - Stamping BuddySizzix - Stampers Secret Wapon Brushpen - Wink of Stella - Glitter Clear Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD 

Geen opmerkingen: