Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 29 maart 2016

Gelli Plate & Lavinia Stamps

Afgelopen week waren de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen in Zwolle. Ondanks dat het geen hele drukke beurs was qua bezoekers hebben wij toch een goede beurs gehad. Ik gaf zelf een demo aan onze stand met de Gelli Plate icm de Distress Inkt, naar het idee van Marianne Reijgersberg.

Ik heb veel enthousiaste mensen aan mijn stand gehad en ook veel mensen hebben een Gelli Plate aangeschaft. Ook in Den Bosch zal ik dezelfde demo gaan verzorgen tijdens de Knotsgekke Kaarten én Scrapdagen. Wij hebben dan standnummer 177/177A

Ik laat jullie vandaag de eerste 2 kaartjes zien van de demo, in de loop van de tijd zal ik er steeds wat gaan plaatsen.


Voor deze kaart heb ik de Gelli Plate Round 4" gebruikt. Dit vind ik zelf een ontzettend mooie maat voor op de kaarten.
Op de Gelli Plate heb ik de Distress inkt gebruikt, ik heb hiervoor de kleuren Twisted Citron, Wilted Violet en Mermaid Lagoon gebruikt. Deze kleuren heb ik allemaal heel lichtjes aangezet want ik wilde graag een zachte achtergrond.

Bij deze creatie heb ik het mask stencil Vintage 470.715.028 van Dutch Doobadoo gebruikt.

Gelli Printing Plates - 4 Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Vintage

De stempels die ik op deze kaarten heb gebruikt zijn van Lavinia. Wat zijn deze gaaf hé? Ik heb de stempels nog weer ingekleurd met de Faber Castell Polychromos.


Ik heb er 2 kaartjes van gemaakt die qua kleur echt op elkaar lijken. De mooie cirkels heb ik nog weer gestempeld met een stempel van Katzelkraft.

De witte stippen in de stempel "Moon Pods" van Lavinia heb ik gemaakt met de Sharpie, dit is een mooie witte dekkende acrylverf in een pen met een heel fijn puntje.



Rondom de cirkel heb ik nog wat Fran-táge Shabby White gestrooid. De teksten op de kaarten zijn van CraftEmotions en van Noor! Design.

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.




Lavinia Stamps - Dancing Fairies Lavinia Stamps - Moon Pods Sharpie - Extra Fine Point Poster Paint Marker - White Rubberstamp - Katzelkraft - Les Ronds Clear stamp - CraftEmotions - spirituele teksten (ENG) Noor! Design - Clearstamp - There are no little Dreams Gelli Printing Plates - 4 KippersHobby - Brayer - Rubber Brayer Stampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White Faber Castell Polychromos - Blikken doos 120 stuks + CD Stempelinkt - Versafine - Onyx black Distress inkt - Mini - Mermaid Lagoon Distress inkt - Mini - Twisted Citron Distress inkt - Mini - Wilted Violet

Geen opmerkingen: