Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 30 maart 2016

Update Lossen & Vasten CAL - 9 april Meet & Greet met Joke ter Veldhuis

De laatste tijd laat ik voornamelijk nog kaarten zien, maar dat wil niet zeggen dat ik niet veel meer haak. Ik ben nog steeds fanatiek bezig, maar dan aan de Lossen & Vasten CAL, dus echt veel tijd voor andere projecten blijft er voor mij nu niet echt over :)

Ik loop nog iets achter, heb nu bijna week 9 klaar... dan nog 2 weken erbij haken. Daarna ga je volgens het officiële patroon beginnen aan de rand.

Ik heb hem alleen met ander garen gehaakt wat iets dunner is. Daardoor heb ik ook meer steken op moeten zetten (272 ipv 200) en zal ik een paar toeren extra moeten haken om hem op de juiste lengte te krijgen. Dus voordat ik aan de rand kan starten duurt nog even :-)


Ik ben zelf wel erg blij met de kleuren :-) Dit zijn de kleuren die ik straks ook graag in mijn nieuwe huis wil hebben. De deken zal vast wel op tijd klaar zijn voordat ik naar mijn nieuwe huisje ga, want dat wordt sowieso pas na juni :-)

Ik heb voor mijn deken het garen van Katia gebruikt, de Saigon. Ik heb de volgende kleuren gebruikt:

Breiwol Katia - Saigon - Kleur 1 Breiwol Katia - Saigon - Kleur 14 Breiwol Katia - Saigon - Kleur 2 Breiwol Katia - Saigon - Kleur 24 Breiwol Katia - Saigon - Kleur 31 Breiwol Katia - Saigon - Kleur 6 Breiwol Katia - Saigon - Kleur 16
(Als je klikt op de bollen wol kom je op de juiste pagina in de webwinkel.)
 Ik haak deze deken op pendikte 3.

Aangezien de deken bijna af is hebben wij op zaterdag 9 april nog een leuke haakdag én Meet & Greet met Joke ter Veldhuis (ontwerpster) van de Lossen & Vasten CAL.
Hoe leuk is het om elkaar het eindresultaat te showen!! Kom je ook gezellig meehaken?

Wil je de hele dag meehaken dan moet je je opgeven, zodat wij ook voldoende broodjes kunnen bestellen voor de lunch.
Kom je alleen voor de Meet & Greet met Joke ter Veldhuis? Dan kan je vanaf 13.00 uur gezellig naar onze winkel komen. Joke is van 13.00 - 16.00 uur in onze winkel.


Aanmelden kan via deze link:


Ik kruip zo weer lekker op de bank onder de deken om weer verder te haken aan de deken, hihihi. Is al lekker warm om zo te haken :-)
Fijne avond allemaal.


2 opmerkingen:

Miranda K zei

wat super! wat een top kleuren

Anoniem zei

see browse this site see this site hop over to this web-site navigate to these guys straight from the source