Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 7 maart 2016

Life & Garden

Er is weer een nieuw paperpad uit van CraftEmotions, de Life & Garden 118040/0202. Ook voor dit paperpad mocht ik weer de voorbeeldkaarten voor de verpakking maken *trots*

Vandaag laat ik jullie de eerste creatie zien:


De basis van deze kaart is gemaakt met de Shape Art mal Label Romantic 470.713.110, dit blijf ik toch een mooi model vinden.

CraftEmotions - Paper stack - Life & Garden 11 vel A4 Dutch Doobadoo - Shape Art - Label Romantic 

Verder heb ik ook nog de prachtige Swirl 115634/0506 gebruikt op deze kaart. Deze heb ik in kleine stukken geknipt zodat je meerdere swirls op je kaart kan verwerken.
Verder nog een tekst gestempeld op de label, een stukje kant erbij verwerkt en wat bloemen.

In dit paperpad zitten 8 designvellen en 3 knipvellen. Je hebt dus weinig extra's nodig om mooie kaarten ervan te maken.



Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl:

CraftEmotions Die - swirl Card 10,5x14,8cm Clear stamp - CraftEmotions - A6 tekst ENG Birthday DecoArt Media - Crackle Paint White Dixi Craft - Flower Sterms - light pink


2 opmerkingen:

Joke zei

Wat een prachtig kaartje met deze nieuwe lijn. Dan wil je zo'n serie gewoon heel graag hebben. Maar ja we kunnen niet alles zelf kopen maar dan genieten we er maar van hier op het blog.
groetjes Joke

Jenine zei

Leuk om te lezen dat jullie er zo van kunnen genieten :)