Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 4 maart 2016

Forever Love

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie hier weer een creatie laten zien. Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch Doobadoo Shape Art Medal. Wat is dit toch ook weer een gave mal!


De grootste maat heb ik overgenomen uit rood cardstock, daarna een maatje kleiner uit wit cardstock en nog een maatje kleiner uit designpapier van Prima Marketing, Tales of you & me. En wat is die toch mooi zeg!

Deze 3 delen heb ik op elkaar geplakt. Daarna in het midden een strook kant.

Ook het plaatje komt uit het designpapier. Achter het plaatje heb ik een randmal van Noor! Design gevouwen zodat die om de hoek heen kan. Dit heb ik weer geplakt op een stuk ribbelkarton. Dit heb ik weer op een Noor! Design ronde mal geplakt.


Een bloementoef hoort er natuurlijk nu ook weer bij. En deze keer heb ik geen kant-en-klare bloemen gebruikt. Deze komen uit de nieuwe Noor! mallen vintage flourishes, In het midden heb ik een parel erop gedaan, gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen.


Nieuw deze maand zijn de Dutch Doobadoo Paper Art Vogelkooitjes. Ik ben er echt verliefd op! Je kunt ze wit laten, maar dat heb ik deze keer lekker niet gedaan hihi. Ik ben eerst met de versamark stift over het kooitje gegaan. Daarna embossingpoeder erover gestrooid en dit weer verhit met de heattool. Dit heb ik nog een keer herhaald, dan is het effect net wat mooier.



Even een close-up van het vogelkooitje



Ook op de kaart zelf heb ik nog parels gemaakt met de Pearl pen.



Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!



De artikelen die ik gebruikt heb, zijn te bestellen in de webshop. Door op het artikel te klikken, kom je direct bij het betreffende artikel in de webshop.


Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames Medal   Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Vogelkooitjes - A5   Dutch Doobadoo - Label Art A4 - Every day ENG labels  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Kraft Leaves 2Prima Marketing - Tales of You & Me - Contes de Toi et Moi  Prima Marketing - Tales of You & Me - Beauté Cachée

Joy! Crafts - Noor! Design - Rand   Joy! Crafts -Cutting & Embossing stencil rond nr. 2  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 6 blad punt  Noor! Design - Vintage Flourishes - Bloem 5 blad  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 1  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage borders - Swirl  Dutch Doobadoo - Dutch Hobby Glue


Dutch Doobadoo - Dutch Pearl Pen - White - 28ml  VersaMarker - Watermark Pen  

Geen opmerkingen: