Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 10 maart 2016

Hoera, het is lente!

Vandaag is het mijn beurt om wat te laten zien op dit blog.
Doordat ik de griep op visite kreeg, was ik eerst bang dat ik niets kon maken.
Maar gelukkig voel ik me weer wat beter al moet ik niet teveel doen. Bij wat inspanning  (het huishouden moet toch doorgaan...) voel ik me nog licht in mijn hoofd. 
Maar ik had wel weer zin om een kaartje te maken. 
Een lentekaart heb ik gemaakt want volgens de weerman houden we een tijdje het droge weer met geregeld zon. De lente is in aantocht!


Het is een vierkante kaart met design papier uit het paper bloc "Watercolour" (PK9127). 
Dat het paper bloc matcht met de knipvellen van Mattie wisten we al maar het past ook heel mooi bij de zwanen-knipvellen van Tiny.
Met de prachtige border van Petra (LR0407) maakte ik een witte boog waar de afbeelding van Tiny (IT584) achter zit. De boog stanste ik ook nog eens in het blauw wat zo als water dient.
Aan de ene kant deed ik de waterlelie (LR0406) van Petra met een plakparel (JU0952) in het hart. 
Aan de andere kant houdt moeder zwaan (LR0408) bij de ruitpluimen (LR0409) haar kleintjes in het water in de gaten.
Bovenaan de boog een strik van tule (JU0924) en verder nog een tekst (PL1523) gestempeld.

Een gezellige lentedag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

MD Pretty Papers Bloc - Watercolor   Knipvel Marianne Design - Tiny`s swans 2    Creatable Marianne Design - Petra`s Waterlily    Creatable Marianne Design - Petra`s Beautiful border    Creatable Marianne Design - Tiny`s swans    Creatable Marianne Design - Tiny`s cattails    Marianne Design - Diamond gems light & dark gold 8mm    Clearstamp Marianne Design - Project NL - Bloemen