Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 18 maart 2016

De tijd heelt alle wonden !!!

Hallo allemaal !!!

Vorige week heeft Jenine de Gelli plates gedemonstreerd op de Knotsgekke Kaartendagen in Zwolle.
Ik heb natuurlijk heel veel gekeken, maar pffttt ... dacht van ... dat doen we even hahaha ... ook hier moet je even een handigheid in krijgen.

Nadat er verschillende in de prullenbak zijn beland, heb ik er toch nog eentje die ermee door kan :)
Zo zie je maar, ook wij moeten alles nog leren !!! ... lollll


Niet iedereen houdt van drukke kaarten, daarom maar een simpele tussendoor, maar niet minder mooi hoor !!!

Ik heb hierbij de ronde Gelliplate gebruikt, deze is 10 cm groot.
Ik heb eerst wat distress inkt aangebracht, deze uitgesmeerd met de rubber brayer.

Vervolgens heb ik een masking stencil van Dutch Doobadoo erop gelegd en weer met de brayer er overheen gerold.

Daarna leg je het op een stukje glad wit papier en wrijft er voorzichtig overheen.

Hierna heb ik een silhouette stempel van Noor! Design gebruikt, deze is momenteel niet leverbaar, maar komt weer snel terug ;)
De tekst is eveneens van Noor! Design.

Ik heb met zwarte Versafine inkt gestempeld.
De stam van de boom werd niet mooi egaal zwart gestempeld, dit heb ik verholpen met een Faber Castell stift, black 199.
Dit is echt een fijne stift om kleine oneffenheden van je stempel weg te werken.

Ik ga snel verder met oefenen hahaha :)

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!






Gelli Printing Plates - 4   KippersHobby - Brayer - Rubber Brayer   Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art A5 - Bubbles   Joy! Crafts - Noor! Design - Clearstamp - Back in Time   Faber Castell - PITT stift - Artist Brush zwart   Stempelinkt Versafine - Mini - Onyx Black   Distress Inkt - Mini - Peeled Paint   Distress Inkt - Mini - Seedless Preserves


1 opmerking:

Diny zei

Oefening baart kunst Astrid....je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!
Groetjes Diny