Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 13 maart 2016

It's a girl

Een tijdje terug maakte ik een kaartje voor de geboorte van een meisje.
Er zijn zoveel mooie materialen van Marianne Design uitgekomen de laatste tijd.


Voor deze kaart gebruikte ik allemaal producten van Marianne Design.
Het design papier is uit het paper bloc "Eline's Babies pink" (PB7050).
Aan de beide zijkanten emboste ik Anja's rechthoek (LR0405) en langs de binnenlijnen heb ik het uitgesneden.
In het midden van de kaart heb ik de doily (CR1350) gedaan met lint erdoor. 
Erop een afbeelding van Mattie (MB0159).
Een paar bloemen (LR0388) bij wat blaadjes (LR0398).
Op de banner (COL1398) stempelde ik een tekst (EC0106) en verder fladderen er nog wat vlindertjes (CR1354) rond.

Een gezellige dag!


De producten die ik heb gebruikt, zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl. Door op de afbeeldingen te klikken, kom je direct bij het betreffende product.

Paperpad Marianne Design - A4 - Eline`s Babies pink   Collectable Marianne Design - Banners XL   Marianne Design - Craftables - Ribbon doily with Rosette   Craftable Marianne Design - Punch Die - Butterflies   Creatable Marianne Design - Anja`s Rectangle   Marianne Design - Creatable - Flower Doily LR0388   Marianne Design - Creatable - Build a rose   Knipvel Marianne Design - Mattie`s Mooiste - baby   

Geen opmerkingen: