Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 24 maart 2016

Fleshanger


Vandaag wil ik jullie deze leuke fleshanger in voorjaarstintjes laten zien. Ik heb deze gemaakt met alweer een wat oudere mal van Dutch Doobadoo, maar dit blijft toch echt één van mijn favoriete mallen. Altijd leuk om een fleshanger te maken als je iemand een flesje drank cadeau wilt doen.


Ik heb de mal eerst omgetekend op stevig kraft karton en uitgeknipt. Vervolgens heb ik het onderste gedeelte nogmaals omgetekend op designpapier en deze vervolgens iets smaller uitgeknipt. Het designpapier is van Studio Light 'Sweet Romance' en ook de bloemen heb ik zelf gemaakt uit dit prachtige papier.


De stempel heb ik weer gestempeld met versamark en vervolgens met witte embossingpoeder bestrooid en vervolgens verhit. Ik blijf dit een leuke techniek vinden dus die zullen jullie nog wel veel vaker van me voorbij zien komen.

Op de foto's is het helaas niet te zien, maar met de super gave Wink of Stella clear heb ik een mooie glans aan mijn bloemen kunnen geven. 

Ik hoop dat ik jullie heb weten te inspireren met mijn creatie. De gebruikte materialen kun je natuurlijk terug vinden in de Hobbyvision webwinkel door op de afbeeldingen hieronder te klikken.

Veel liefs 
Kim

Dutch Doobadoo - Shape stencil - Fleshanger label Studio Light - Sweet Romance - Basisvel BASISSR214 Brushpen - Wink of Stella - Glitter Clear VersaMark Watermark Stamp Pad  Kraft cardstock AtBelle - 300 grams - 20 vel - 30,5 x 30,5 cm Ranger - Heat It Tool  Europese versie Stampendous - Embossing powder - White opaque Stansmal Creative Expressions - Craft Dies - Orange Blossom Leaves