Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 27 december 2019

A dream is a wish your heart makes

Hallo allemaal.

Deze keer heb ik een creatie gemaakt waarin ik ricepaper heb gebruikt. De afgelopen tijd komen er zulke mooie in de winkel dat ik er wel mee aan de slag moest gaan. 



Ik heb een vel paint on papier gesneden op 20 x 25 cm en ben met de distress oxides de achtergrond gaan bewerken. Dit zijn de kleuren Iced Spruce, Milled Lavender en Antique Linnen.



Op de achtergrond met de tekststempel van Jenine gestempeld met Iced Spruce en die leuke swirls zijn ook van Jenine en die zijn gestempeld met Archival ink Plum
Hierna heb ik het ricepaper met Liquitex opgeplakt.



Met een mask ook uit de lijn van Jenine wat kleur aangebracht met Cadence produkten nl. Distress Pasta Vintage Cherry en Dora Perla Metallic Relief Pasta Malachiet.


Als laatste heb ik de randen bewerkt met Cadence Distress Pasta Aged Bordeau en de tekststickers komen uit een boekje van Tim Holtz. Dit geheel is gemat op Florence Cardstock Blackberry.

Bedank voor het langskomen.


Alle gebruikte producten kun je vinden bij www.hobbyvision.nl. Door op het plaatje te klikken kom je op de juiste plek in de winkel.


Tim Holtz - Idea-Ology Spiral Bound Sticker Book - 4.5"X8.5" - Small Talk Rice Paper A4 - ITD Collection - ITD-R1174 Cadence - Dora Perla Metallic Relief Pasta - Malachiet Groen Cadence - Distress Pasta - Vintage kers Cadence - Distress Pasta - Oud Bordeaux Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 01 Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 02 Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A6 - 02 Clairefontaine - PaintON papier - Multi-Techniques - A4 Florence Cardstock - Smooth (glad) 216 gr) - Blackberry