Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 1 december 2019

WIN... WIN... WIN... WIN... WIN.....MET ONZE PUZZEL

Het is 1 december,  de eerste dag van de laatste maand van dit jaar.

En omdat we nog maar 24 dagen verwijderd zijn van kerst, hebben we wat leuks bedacht.
Vanaf 1 december, dus vanaf vandaag, kan je in de blogberichten die hierna nog gepost worden, een dik gedrukte letter vinden. Het zijn in totaal 16 letters die je nodig bent op de oplossing te kunnen puzzelen. Dus er zal niet in elk blogbericht een letter komen te staan. 
Dus goed opletten waar je hem tegen komt. 


Heb je alle letters gevonden en denk je dat het woord goed is,
stuur dan een mailtje met het woord en je gegevens, voor 26 - 12 - 2019 naar
janet@hobbyvision.nl

Wij gaan dan lootjes maken en er een winnaar uit trekken.

Alvast heel veel succes !! Namens het hele team,



*over de uitslag en toekenning kan niet worden gecorrespondeerd 

20 opmerkingen:

Gina zei

OOohhh ! Leuk idee ! Groetjes, Gina

grietje52 zei

Wat een gezellig,leuk idee.

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een super gaaf idee van jullie

Margreet zei

Leuk! Ben gek op puzzelen.
xxx Margreet

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een leuk idee, groetjes Betha

Crea Astrid zei

Leuk idee.

Groetjes, Astrid.

Wilhelmien zei

Idd een leuk idee.... ga zéker meedoen.....

Anneke zei

Leuk hopelijk denk ik er steeds aan.🤗

Jacqueline zei

Dat is leuk

Natasja zei

Wat een superleuk idee!

Anita zei

wat grappig.

Dilek Kolat zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Joke Besse zei

erg leuk idee

Betina zei

leuk idee!!

Dora zei

super leuk!

Eri zei

Een heel leuk idee!
Groetjes, Eri

Anoniem zei

Super leuk !!! Ik ben benieuw welk woord het wordt

Groetjes Sylvia

Sylvia zei

Super leuk !!! Ik ben benieuwd welk woord het wordt.

Groetjes Sylvia.

(Er is iets mis gegaan met mijn vorige berichtje, staat anoniem en ik krijg het ook niet weer verwijderd.)

Wilma van Bergen zei

Heel leuk idee, ik ga meedoen😊

stampin'shir zei

Benn zooooo benieuwd heb ook een keertje meegedaan. Heb nooit het lef gehad.maar dacht wat kan ik eigenlijk verliezen ik lees toch elke blog maar nu nog extra gefocust op de vet gedrukte letter. Echt super leuk