Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 26 december 2019

Lieve lezers,

De winter challenge! Er is een prachtig moodboard waarop je je creatie kunt baseren. Zelf heb ik gekozen om meerdere van de kleurtjes, de sneeuw, dennenappels, besjes en het huisje te verwerken op een art journal bladzijde.

Dit is het moodboard:


Ik ben begonnen met gesso op de bladzijde, vervolgens heb ik met een ijskristallen stencil en modelling paste structuur aangebracht.


Met waterverf heb ik een lichte, beetje terracotta-achtige, kleur aangebracht (de onderste kleur op het moodboard) en ik heb een chipboard bewerkt met embossing poeder (het blauw van het moodboard).


Van diverse knipvellen (o.a. van Mintay) heb ik afbeeldingen uitgezocht en ik ben gaan schuiven tot ik tevreden was. De foto had ik nog liggen en paste hier mooi bij.


Nadat alles vastgeplakt was heb ik de volledige rand nog bewerkt met tea dye distress inkt en heb ik sneeuw aangebracht. Daarna kon de bladzijde in mijn journal.


Dit is het eindresultaat geworden.

Ga je ook meedoen aan de challenge? Het is echt superleuk om te doen. Je haalt de elementen en kleuren van het moodboard die jou aanspreken en maakt een creatie. Of dat nou een art journal bladzijde, een kaart of canvas is of wat jij wilt - allemaal leuk. Misschien is het nog wel het allerbelangrijkste dat jij er lol aan beleeft. Ik wens je dan ook veel plezier!

Groetjes, Reanna


Mintay Papers - Home for Christmas - HFC-09   ScrapBoys - Cotton Winter - Knipvel 30,5 x 30,5 cm   Ranger - Emboss It Dabber 1oz Stampendous Shabby Embossing Enamel - Blue  




5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

stampin'shir zei

Heel mooi super

Reanna van Haren zei

Dank jullie wel!

Trijntje zei

Prachtige kaart. Maar is dit de nieuwe uitdaging.? Ik zie niet waar de kaarten gelinkt kunnen worden om mee te doen..... groeten Trijntje

Ela zei

Ehm, prachtig, maar zie geen linkje naar de challenge... Wilde mijn kaartje plaatsen... Groetjes Ela