Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 6 december 2019

Put your heart into it

hallo Allemaal

Vandaag is het alweer mijn beurt om een blogpost aan jullie te laten zien .
Deze keer heb ik een soort van doosje gemaakt in de vorm van een melkpakje en hiervoor de lijn van Jenine's Mindful Art Collection gebruikt
Het patroon hiervan zet ik als laatste foto in dit bericht.


Dit zijn twee kanten van het melkpakje en hier staat ook de tekst van de titel van het blogbericht.
Hoe  heb ik dit gemaakt.
Ik ben begonnen met de basis uit cardstock te snijden en deze aan elkaar te plakken  zodat het melkpakje ontstaat .
De randen van het melkpakje voorzien van wat  Cadence Distress Paste en wat Gesso.
Daarna de stukjes Design papier die erop moesten komen opgemeten,  uitgesneden  en voorzien van een beetje gesso.
Deze stukjes ben ik gaan bewerken met een mask , stempel  en een Stencil.
Hierop heb ik wat Die Cuts geplakt die ook zijn voorzien van een randje Gesso.
Toen ik klaar was met de stukjes Design papier te versieren heb ik ze op het melkpakje geplakt.



Op deze foto kunnen jullie wat van de details zien zoals de Stencil en de Mask



 Dit zijn de ander kanten van het melkpakje met aan deze kant de tekst Life is always better with a smile.



Ook hierbij een foto waar jullie de details van o.a de Die Cuts wat beter kunnen zien .

Als laatste dan nog een foto van het patroontje met de maten die ik beloofd had om aan jullie te geven.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren en ik zou zeggen tot de volgende blogpost maar weer.

Groetjes Janny

Hieronder nog wat links naar de artikelen die ik gebruikt heb .
Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Design papier A4 formaat - 04Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Die-Cut Block A6 (01)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Die-Cut Block A6 (02)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A6 - 02Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A6 - 01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 03Studio Light - Cutting & Embossing Die Grunge Collection 3.0 - STENCILSL225Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth - 250mlDutch Doobadoo - Gesso White 250 mlCadence - Distress Pasta - Roestig BruinNuvo - Stone Drops - Belgium BlustoneNuvo - Mixed Media Spatels - 2 stuks

5 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig! Groetjes Betha

Dilek Kolat zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Hellen zei

Super leuk zeg.

Maria Kranen zei

Super mooi.

Miriam's creablog zei

super mooi melkpakje. Gr. Miriam