Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





donderdag 12 december 2019

Hangende klokjesplant (fuchsia)

Lieve lezer,

Je hebt het vast al gezien, het tweede deel van Jenine's Mindful Art collectie via Studio Light ligt in de winkels. Onderdeel daarvan zijn prachtige bloemenstempels. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de fuchsia stempel. Ofwel, de hangende klokjesplant (zo noemde ik 'm altijd vroeger, we hadden er veel van thuis). Ook het geweldig gave greyboard heb ik verwerkt en ik ben aan de slag gegaan met de prachtige kleuren waterverf.

Dit is 'm geworden, de uitleg van de opbouw staat hieronder.


Ik ben als basis begonnen met meerdere washi tapes. Dat doe ik wel vaker, het geeft wat houvast.


Ik vind de Cadence Reliëf pasta gewéldig! Die wilde ik persé verwerken op deze bladzijde.


Om nog meer structuur te krijgen heb ik ook nog de vintage gesso van Cadence aangebracht.


De ondergrond heb ik vervolgens geverfd met twee kleurtjes die pasten bij de kleuren van de tape en met gel medium heb ik touw opgeplakt.


De stempel heb ik op waterverfpapier gestempeld en gekleurd met waterverf.


Toen was het greyboard aan de beurt. Deze heb ik met een embossing dabber en het mooie poeder van Lindy's bewerkt.



Om alles bij elkaar te brengen heb ik linten en touw uitgezocht en ben ik allen gaan opplakken met gel medium. Deze bladzijde heeft VEEL structuur, zo gaaf!


Ik hoop dat je het leuk vond om het creatieve proces te zien! Ik wens je een fijne dag toe.

Groetjes, Reanna


Cadence - Vintage Legend Gesso - Ecru  Cadence - Texture Relief Pasta - Wit  Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 05 (Fuchsia)  Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Watercolor Aquarelset 01  Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Grayboard Art Music  Ranger - Emboss It Dabber 1oz  Lindys Stamp Gang - Embossing Powder - Café au lait  Florence - Aquarelpapier Texture 300g - A5 - (x15)  Studio Light - Art by Marlene - Ringband Journal 03 (19x25 cm)  






1 opmerking:

Miriam's creablog zei

echt een toffe pagina geworden met veel structuur. Gr. Miriam