Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 24 december 2019

Een opgever wint nooit, een winnaar geeft nooit op - Demo kaart

Hallo allemaal,

Wat hebben we de 14de december een leuke gezellige demodag gehad!!
We hebben velen van jullie weer de mooie nieuwe collectie van Jenine mogen laten zien.
En ook Lisanne was aanwezig met de prachtige producten van CoosaCraft.


Zelf lekker aan de uitleg ;)


Lisanne met de CoosaCraft waxen.



Jenine was zelf ook aanwezig van 11 tot 13.00 uur en showde vol trots haar eigen lijn!

En hoe gaaf is het dan om samen met haar de demo te mogen geven.
Een van de voorbeelden die ik mee had, is deze kaart.



Ik stempelde eerst de cyclaam stempel op de kaart ( aquarel papier)
Daarna heb ik hem nog een keer gestempeld op maskeerpapier, uitgeknipt en op de kaart over de gestempelde cyclaam geplakt. 
Daarna heb ik met de LightMarkers wat inkt op een craftsheet gezet.
Daar heb ik water op gesprayd en de kaart er door gehaald.
Daarna laten drogen en het nogmaals herhaald.
Toen het naar mijn wens was heb ik er met de Mask en wat distress oxide inkt nog wat accenten op aangebracht. Ook nog wat Dora Perla relief paste van Cadence door de mask gedaan en toen het
geheel naar mijn zin was heb ik de maskeer sticker er af gehaald.
Toen kon het inkleuren van de stempel beginnen.

Dit inkleuren heb ik met de watercolor ( aquarel verf) gedaan.)
Ook deze is van de Jenine `s Mindful Art serie en heeft mooie kleuren verf die perfect passen bij de serie. Als laatste heb ik de kaart nog op 2 lagen cardstock geplakt en
er de leuke tekst stickers op geplakt.




Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Stickerboek 02 (Nederlandse teksten) Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 06 (Cyclamen)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A5 - 03Studio Light - Light Marker - Jenine's Mindful Art Collection (MARKERJMA01)Cadence - Dora Perla Metallic Relief Pasta - Malachiet GroenPentel Arts - Aquash Water Brush - Small Clairefontaine - PaintON papier - Multi-Techniques - A5Dutch Doobadoo - Heat Resistant Craft mat - 50 x 40 cmViva Decor - Palet Knife (Spatels) - setNellie Snellen - Mixed Media Blending Brushes - #2Florence Cardstock - Texture 12x12" - Iguana

2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super! Groetjes Betha

stampin'shir zei

Hoop ooit vanuit dordrecht na mijn revalidatie toch te kunnen reizen om zo demo bij te kunnen wonen