Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 20 december 2019

Cricut Maker


Sinds kort ben ik in het bezit van een cricut, een maker! Ik had eerst een machine van de concurrent, maar nadat deze een vastloper had en ik m niet meer aan de praat kreeg, ben ik inmiddels overgestapt. Zo ontzettend blij mee, de machine ziet er erg stabiel en soliede uit. En zeker een stijlvolle toevoeging in je hobby-/werkkamer of in mijn geval in mijn atelier.

De afgelopen weken heb ik m al veel gebruikt met het uit testen van de nieuwe lijn die Charlene en ik aan het ontwerpen zijn voor Elizabeth Craft Designs. Wat zei ik nou? Nieuwe lijn? Jazeker, eind januari, dan kunnen jullie m verwachten! Spoiler: de testproducten waren echt heel gaaf 🤭

Maar goed terug naar dit blogbericht.

Je kunt zelf je eigen bestanden maken (voor die toffe art journal lijn bijv), maar je kunt ook bestanden kopen het programma van cricut zelf of op bijv Dreaming Tree. In dit geval komt het bron bestand van Dreamtree en na het downloaden kon ik de bestanden importeren in Design Space, het programma waarmee je je cricut aanstuurt.

Bij HobbyVision has ik als eens van dat ongelofelijk mooie glitter papier gekocht, na het snijden kwam ik er achter dat dit ook nog zelf klevend is! Van deze uitgesneden glitter elementjes maakte ik een toffe pagina in m’n planner. Op de ondergrond zie je een stuk groen karton waar ik gaatjes in ponste zodat deze pagina perfect in mn planner past.



En zo is mijn pagina weer klaar en hoop ik dat ik je weer kon inspireren en aanmoedigen om heerlijk zelf aan te slag te kunnen gaan. 💙




Gebruikte materialen:

Cricut Maker Machine (EU plug) Cricut - Cutting Mat Light Grip 12" x 12" Cricut - Basic Tool Set (5st) CraftEmotions - Glitterpapier - Zwart - 120gr/5vel Vaessen Creative - 6 hole punch pons (Planner Pons)

Geen opmerkingen: