Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 29 december 2019

Het leven is mooier met een lach

Hallo Allemaal

Vandaag al weer mijn laatste blogpost van dit jaar voor jullie gemaakt.
Wat gaat de tijd toch snel en ik wil jullie ook allemaal vast een gezellige en fijne jaarwisseling wensen en hoop dat we er met z'n allen  volgend jaar weer een heerlijk en gezellig knutseljaar van gaan maken .
Maar nu even naar hetgeen wat ik voor jullie heb gemaakt.
Het is een dubbele pagina geworden in het Art Journal Van Jenine"s Mindful van Art Collection .


Heb hierbij de mooie stempel van de Hortensia gebruikt ook uit de Collectie van Jenine.
Deze stempel heb ik meerdere keren op apart papier gestempeld en ingekleurd met de Watercolor set uit deze Collectie.

Ik ben begonnen met wat Washi Tape op de pagina's te plakken om al een beetje een achtergrond te krijgen.
Daarna heb ik er wat stempels opgezet uit dezelfde collectie zoals de notenbalken ,de tekst ,de verfvlekken en een soort van randje .
Ik miste nog iets op de achtergrond dus heb ik de Mask van de muur erbij gepakt en deze met  Cadence Texture Paste erop gezet en een beetje kleur gegeven met dezelfde kleur watercolor als de bloemen
Hopelijk is dit op de pagina hieronder iets beter te zien .



Toen ik klaar was met de achtergrond heb ik er de stempel van de Hortensia opgeplakt .
Op  de volgende foto van de rechter pagina heb ik een Hortensia iets verhoogd opgeplakt .


Als laatste heb ik er een van de mooie nieuwe Nederlandse teksten bij geplakt  en de randjes van de pagina's nog iets zwart gemaakt.
Hieronder nog een paar foto's waarop wat beter een paar details te zien zijn




Heb met heel veel plezier zitten werken met de prachtige Jenine's Mindful Art Collection.
Ik hoop jullie volgend weer gezellige te zien bij m'n nieuwe blogpost die ik voor jullie ga maken .
Groetjes Janny Jager.

Hieronder natuurlijk ook weer wat linken naar de artikelen die ik gebruikt zodat jullie ze makkelijk in de Webwinkel kunnen vinden .

Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Art Journal 15 x 15 cm - 01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Watercolor Aquarelset 01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Mask Stencil A6 - 01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 03Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 07 (Hortensia)Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Clearstamp A6 - 01Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection - Stickerboek 02 (Nederlandse teksten)Cadence - Texture Relief Pasta - WitNuvo - Mixed Media Spatels - 2 stuks  s