Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 25 december 2019

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Het kan nog net op de valreep.
Deze schattige kleine kaartjes.
Na een aantal drukke weken ben ik er niet aan toegekomen om grote kerstkaarten te maken voor mijn familie. Maar ik had wel tijd om deze kleine kaartjes te maken.
Deze geef ik bij het kerstdiner.


Ondanks dat het geen grote en uitgebreide kaart is, is het wel een schattige kaartje.
Ik ben begonnen met de basis. Hiervoor gebruikte ik kraft cardstock. Vervolgens heb ik 0,2 cm kleiner de kleur cassis ( bij het rechter kaartje) en de kleur pine ( bij het linker kaartje) gebruikt.
Vervolgens heb ik met rest stukjes ( Mintay, Home for christmas) 
Alle randjes heb ik voorzien van een ruw randje met de paper distresser, en voorzien van inkt ( distress oxide, ground espresso) 


Vervolgens heb ik de op de kaartjes nog wat uitgeknipte elementen opgeplakt, want Mintay heeft altijd van die handige knipvellen!
Door sommige elementen met foamtape op te plakken, krijg je meer diepte in het kaartje.


En zo had ik erg snel een aantal leuke kaartjes op tijd klaar voor kerst.
Dit soort kaartjes kan je natuurlijk met allerlei soorten papier maken, dit hoeft niet perse in kerststijl.
En zo kan je altijd restjes papier weer gebruiken! Super handig toch?


Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen! En een gezond en gelukkig 2020!
En dat we met elkaar weer mooie, inspirerende en creatieve creaties mogen maken.

Liefs Lisanne 


Alle gebruikte producten zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl . Als je op de afbeelding hieronder klikt, kom je meteen bij het juiste product terecht.
Florence - Cardstock texture 12x12" - Dark Kraft Florence Cardstock - Texture 12x12" - Pine Florence Cardstock - Texture 12x12" - Cassis Mintay Papers - Home for Christmas - HFC-09 Mintay Papers - Home for Christmas - HFC-04 Mintay Papers - Home for Christmas - HFC-01 Joy! Crafts - Paper Distresser Distress Oxides Ink Pad - Ground Espresso Hobbyjournaal - Foam tape - 1mm 


3 opmerkingen: