Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 16 december 2019

Kerst in huis!



He hallo! Helemaal in de Kerstsfeer ben ik en dat is te zien in deze layout. Ik had een oud klembord gepakt en wilde deze leuk versieren voor Kerst om mijn huis nog meer in Kerststemming te brengen. 

Ik begon natuurlijk met een leeg klembord en heb er een klodder Cadence reliefpaste op gedaan. Deze heb ik globaal uitgesmeerd, niet helemaal glad; zie hieronder.


Toen dat droog was ben ik met Cadence Vintage Gesso kleur Schimmelgroen aan de slag gegaan en heb daar ook globaal wat opgesmeerd...


Dat gaf zo'n superleuk effect. Ondertussen ben ik gaan knippen en gaan knippen. Prachtig knipvel met allemaal Kerst glitterelementen. 


Heerlijk om te doen dat knippen:) Ook heb ik wat kerstboompjes gestanst (privécollectie) gewoon op wit papier. De ondergrond en knipsels waren al gekleurd genoeg.  

Daarna ben ik gaan plakken:


Met foamtape heb ik de herten geplakt. 


Daarna de bloemen en bellen opgeplakt.


En dit is het eindresultaat geworden:

Ik hoop dat jullie deze leuk vinden en hopelijk tot snel weer met een nieuwe blog.


Liefs Edith



 Viva Decor - Palet Knife (Spatels) - setCrafter's Companion - Precisie schaartje - 4.5" (11.4 cm)




3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Geweldig mooi! Groetjes Betha

Miriam's creablog zei

super gaaf gedaan. gr. Miriam

Yvonne zei

Heel gaaf Edith! Een goeie inspiratie ben jij voor mij, dank je wel voor de tutorial ��