Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 6 oktober 2020

Artsy Arabia - just follow the footsteps in the sand

 

Hallo allemaal,

Een tijdje terug had ik een live uitzending gegeven waarbij ik met de 
Artsy Arabia lijn aan de gang ben geweest.
Toen bedacht ik me dat ik ook nog een foto had van onze dochter die op 
een kameel een ritje langs het strand maakt in Egypte

Dit vond ik wel een leuke foto om te gaan verwerken tot een canvas 
met daarbij dus de lijn van Artsy Arabia.

Deze lijn is van Art By Marlene - Studio Light


Marlene heeft altijd hele kleurrijke creaties, dus dat moest deze ook worden.
Als eerste heb ik met structuur pasta wat figuren er op gezet met de masks van die lijn.
Daarna heb ik er kleur opgebracht met de flesjes verf van Dylusion.

Toen kon ik verder gaan met het versieren. 
Eerst heb ik de foto op zwart cardstock gemat en opgeplakt.

Daarna ben ik diverse plaatjes uit de stansboekjes gaan drukken.
Deze plaatjes heb ik met foam tape verhoogd opgeplakt zodat het een beetje
hoogte verschil krijgt.

Links in de hoek onder de foto heb ik nog een stans van deze lijn in het zwart uitgestanst en onder de foto geplakt. Daarop nog weer wat plaatjes uit de stansblokjes.

Met een stabilo AAL potlood heb ik nog wat schaduw aangebracht 
en met een posca pen nog wat zwarte accenten.

En zo is dit canvas ontstaan.


En dit zijn de materialen die ik gebruikt heb: