Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 27 oktober 2020

Mixed media paddestoelen - kaart

 Lieve lezer(es),

Het is herfst, dus je ziet overal paddestoelen. Ik vond het wel leuk om een mixed media versie te maken en te verwerken op een kaart. 

Dit is het resultaat:


Het begon ermee dat ik mijn Distress Oxide sprays wilde uitproberen. Deze had ik nieuw, vandaar. Ik begon met deze bladzijde waarbij ik oxide door een stencil spoot:


Door ditzelfde stencil (waar nu dus oxide op zat) om te draaien en op een ander blaadje te drukken, kreeg je een onwijs gaaf ghosting effect!

  

De paddestoelen zelf heb ik getekend, ik heb er Cadence texture paste op gedaan en er Artsy Stones van Cadence op geplakt met gel medium en gekleurd met de Distress Oxide sprays:


Vervolgens heb ik de paddestoelen uitgeknipt.
Uit het ghosting vel heb ik een circel gesneden.


Om de circel heb ik jute touw geplakt in een circel, ik heb de paddestoelen erop geplakt en ik heb de kaart gemat. Wat sisal erbij en een tekst en klaar. Ik vind het resultaat leuk!


Ik wens je een hele fijne, creatieve dag toe!
Liefs, Reanna

Gebruikte artikelen:

  





2 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig, vooral de paddenstoelen! Groetjes Betha

Miriam's creablog zei

enorm leuk deze paddestoelen crea 🍄🍄🍄. Groetjes Miriam